Naprasowanka brokatowa czarny glitter - Dynie na Halloween 14,4 x 23 cm
Opis
Wymiary naprasowanki: 14,4 x 23 cm
Czarne, brokatowe dynie z nagrobkiem i pajęczyną - idealny wzór na halloween. Jest tajemniczo i trochę strasznie, a przy ty, elegancko i z lekkim brokatowym błyskiem. Nasz motyw to idealna propozycja na ozdobę koszulek, bluz lub tunik - zarówno tych jasnych, jak i ciemnych (wzory wykonane z folii brokatowej będą delikatnie wybijać się również na ciemnym tle). Przyklejenie naszej wklejki to dosłownie kilka minut, nie bójcie się, że nie uda Wam się tego zrobić samodzielnie - aplikacja jest naprawdę prosta. Poniżej znajdziecie instrukcję wklejania, a gotowe filmiki na naszym kanale Youtube.
JAK PRZYKLEJAĆ FOLIE OZDOBNE (WKLEJKI) ?
- Koszulkę (lub inną odzież), na której ma być przyklejona aplikacja, połóż na desce do prasowania i wygładź.
- Umieść przezroczystą folię z gotowym wzorem w dowolnie wybranym miejscu (np. na środku koszulki). Przezroczysta folia powinna znajdować się u góry.
- Ustaw żelazko na temperaturę 160°C - jeżeli nie wiesz jaką temperaturę ma twoje żelazko ustaw je na maksymalną moc. Nie używaj do przygrzania pary!
- Przykryj wklejkę kawałkiem cienkiego materiału (np. ściereczki) i dociśnij żelazko do wklejki przez około 15-25 sekund. Jeżeli wklejka jest duża czynność będzie trzeba powtórzyć w kilku miejscach.
- Sprawdź brzegi aplikacji - czy wklejka dobrze trzyma się materiału. Jeżeli wklejka nie przyklei się całkowicie do materiału powtórz czynność z pkt.4.
- Po wprasowaniu całego wzoru zdejmij ściereczkę i przezroczystą folię (ale dopiero gdy ta wystygnie).
- Aby mieć pewność, że wklejka jest dobrze przygrzana i klej się rozpuścił - przewróć koszulkę na lewą stronę i przygrzej naprasowankę jeszcze raz (od lewej strony).
- Pamiętaj aby odczekać 24h, żeby klej związał się dobrze z materiałem! Jeżeli będziesz prasować koszulkę z tak naklejoną ozdobą nigdy nie używaj pary - temperatura będzie za wysoka i zniszczy klej przez co aplikacja może się odkleić.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.