

Haftowana naszywka TERMO, naprasowanka na ubranie - Drink egzotyczny "Blue Hawaii" z ananasem 7 x 4,2 cm
Opis
Wymiary naszywki: 7 x 4,2 cm
Wymarzony, egzotyczny drink? A może postawicie na Blue Hawaii w naszym wydaniu. Haftowana naszywka w wakacyjnej kolorystyce lazuru, zieleni i słonecznej żółci z amarantowym akcentem w postaci kwiatka. Nic tylko usiąść pod palemką i rozkoszować się wspaniałym drinkiem.
Nasza naszywka posiada od spodu warstwę termofolii, a więc możecie ją z łatwością nakleić na wybraną odzież - np. bluzki, koszulki, czapki czy tuniki! A poniżej jak zawsze znajdziecie dokładną instrukcje naklejania naszych ozdób:
JAK PRZYKLEJAĆ TERMO-APLIKACJĘ ( NASZYWKĘ Z TERMOFOLIĄ)?
- Koszulkę (lub inną odzież), na której ma być przyklejona aplikacja, połóż na desce do prasowania i wygładź.
- Umieść naszywkę klejem do dołu w dowolnie wybranym miejscu (np. na środku koszulki).
- Ustaw żelazko na temperaturę 140 - 150 °C - jeżeli nie wiesz jaką temperaturę ma twoje żelazko ustaw je na maksymalną moc. Nie używaj do przygrzania pary!
- Przykryj naszywkę kawałkiem cienkiego materiału (np. ściereczki) i dociśnij żelazko do wklejki przez około 10-15 sekund. Jeżeli naszywka jest duża czynność będzie trzeba powtórzyć w kilku miejscach.
- Sprawdź brzegi aplikacji - czy naszywka dobrze trzyma się materiału. Jeżeli wklejka nie przyklei się całkowicie do materiału powtórz czynność z pkt.4.
- Aby mieć pewność, że naszywka jest dobrze przygrzana i klej się rozpuścił - przewróć koszulkę na lewą stronę i przygrzej naprasowankę jeszcze raz (od lewej strony).
- Dodatkowo możesz przyszyć brzegi wklejki, co zapobiegnie jej odklejaniu się, szczególnie przy częstym praniu.
- Pamiętaj aby odczekać 24h, żeby klej związał się dobrze z materiałem! Jeżeli będziesz prasować koszulkę z tak naklejoną naszywką nigdy nie używaj pary - temperatura będzie za wysoka i zniszczy klej przez co aplikacja może się odkleić.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.